سیستمهای اطلاعات مدیریت سوئیچینگ (MIS) یک فرآیند ساده، ایمن و مطمئن برای مدارس و مؤسسههای چند آکادمی (MAT) است که در مورد بازار تحقیق میکنند، از ابتدا با شریک مناسب درگیر میشوند و زمان کافی را برای فرآیند مهاجرت در نظر میگیرند.
اگر قرارداد فعلی شما در مارس 2025 به پایان می رسد اما تصمیم گیری را به اواخر سال جاری میلادی موکول می کنید، می توانید متوجه شوید که درگیر تمدید قرارداد هستید – و این ممکن است به نفع مدرسه یا MAT شما نباشد. مدارسی که شروع فرآیند را به تأخیر می اندازند همچنین متوجه می شوند که فرصت های مهاجرت محدود است، زیرا هزاران مدرسه دیگر به طور بالقوه به دنبال تغییر همزمان هستند.
اجتناب از چالش های پیش بینی نشده
وقتی مدارس دارای سیستم اطلاعات اطلاعاتی هستند که با نیازهای منحصر به فرد آنها سازگار است و وظایف اداری را ساده می کند، می توانند منابع بیشتری را برای دستیابی به تعالی آموزشی اختصاص دهند. معلمان می توانند زمان بیشتری را در کلاس درس بگذرانند و مدیران می توانند بر روی ابتکارات استراتژیک برای افزایش کیفیت آموزش تمرکز کنند. به این ترتیب، انعطاف پذیری و پیکربندی منجر به بهبود نتایج آموزشی می شود.
با این حال، بدون تحقیق و برنامهریزی دقیق، برخی مدارس هنوز یک MIS را انتخاب میکنند که برای نیازهایشان مناسب نیست و در نهایت بعداً تغییر دیگری ایجاد میکنند. آنها خود را با چالش ها و محدودیت هایی می بینند که در طول فرآیند انتخاب آشکار نبوده اند. این موارد میتواند شامل راهحلها، افزایش تلاشهای دستی، و احساس نارضایتی از ناتوانی سیستم در انطباق با نیازهای خاص مانند فقدان عملکرد تجزیه و تحلیل دادهها یا گزارشدهی سفارشی باشد.
در زمانی که بودجه آموزش و پرورش بیش از هر زمان دیگری افزایش یافته است، و ارزش پول در اولویت است، این بدیهی است که از ایده آل فاصله زیادی دارد – و این وضعیتی است که به راحتی می توان از آن اجتناب کرد.
منبع:schoolsweek