آفستد گفت که تحقیقات جدید این پتانسیل را دارد که به بازرسان کمک کند تا بیشتر در مورد میزان ترک تحصیل معلمان اولیه درک کنند – نشانه ای از اینکه چگونه بازرسی به دنبال بررسی بهتر بافت محلی است.
مطالعهای که توسط جان جریم، استاد دانشگاه کالج لندن انجام شد، نشان داد دانشآموزانی که در دوره کارشناسی با والدین خود در خانه زندگی میکنند، احتمالاً معلم میشوند.
در همین حال، احتمال ورود کودکانی که واجد شرایط دریافت وعده های غذایی رایگان در مدرسه بودند، تقریباً نصف بیشتر از همسالان خود بود و احتمال اینکه فارغ التحصیلان دانشگاه گروه راسل 30 درصد کمتر بود.
جریم ویژگی های سن مدرسه کودکانی را که بین سپتامبر 1994 و آگوست 1995 متولد شده بودند و سپس معلم شدند، تجزیه و تحلیل کرد.
«اگر کار به گروههای دیگر تعمیم داده شود، میتوان از آن برای ایجاد تفاوتها در میزان حفظ معلم در بین ارائهدهندگان مختلف و برخی از دلایل پیشزمینهای که ممکن است این موارد رخ دهد، استفاده کرد.»
اما اِما هالیس، مدیر اجرایی انجمن ملی مربیان معلمان مدرسهای، گفت که در چارچوب فعلی ITT به ابقا اشاره نشده است. این چیزی نبود که او می دید که ارائه دهندگان به آن پرداخته اند.
جیمز نوبل راجرز، مدیر اجرایی شورای دانشگاهها برای آموزش معلمان، گفت که معیارهای حفظ و نگهداری نباید در گزارشهای بازرسی برای ارائهدهندگان فردی وجود داشته باشد. “عواملی خارج از کنترل ارائه دهندگان وجود دارد که بر حفظ تاثیر می گذارد.”
منبع: schoolsweek