دور شدن از بازنگری برنامه درسی، بازنگری در ساعات کاری معلمان و تشویق معلمان متخصص به مبادله موضوعات همگی در دستور کار کنفرانس کارگری امروز بود.
در زیر گردآوری مفید شما از اخبار مهم مدارس در روز سوم کنفرانس در لیورپول آمده است.
امروز، نخست وزیر، سر کیر استارمر، در این کنفرانس سخنرانی کرد و بریجت فیلیپسون، وزیر آموزش و پرورش قرار است فردا صحبت کند.
فردی ویتاکر، سم بوث و جان دیکنز گزارش می دهند…
1. فیلیپسون: تغییر برنامه درسی منظم > “بیگ بنگ”
بریجت فیلیپسون گفت، روشی که برنامه درسی ملی به روز می شود، باید «تغییرات متوسط» را برای «همگام ماندن» امکان پذیر کند، برخلاف «تعمیرات اساسی در هر دهه یا بیشتر».
وزیر آموزش که اخیراً اولین بررسی برنامه درسی بزرگ را در حدود یک دهه انجام داده است، در یک رویداد Spectator در کنفرانس حزب کارگر گفت که «مشکل» با آنچه او «رویکرد انفجار بزرگ» میخواند وجود دارد.
«ما باید بر روی آنچه که کار میکند بنا کنیم، و باید از برخی از شیوههای واقعاً درخشانی که معلمان در حال رهبری هستند، استفاده کنیم. می دانید، 10 سال از آخرین تغییر آن می گذرد.
“من فکر می کنم یک مشکل به عنوان بخشی از یک نوع رویکرد انفجار بزرگ وجود دارد، اینکه شما هر دهه یک یا چند دهه یک بازنگری اساسی دارید. و من فکر میکنم که باید در نظر بگیریم که چگونه به برنامه درسی اجازه میدهیم تا به نوعی سرعت خود را حفظ کند و تغییرات ملایمتری ایجاد کند، نه صرفاً یکبار.»
فیلیپسون در پاسخ به این نگرانی که تاکید بیشتر برنامه ریزی شده بر موضوعات خلاقانه، زمینه های “سنتی” ما را افزایش می دهد، گفت که او “این استدلال را نمی پذیرد که ما باید بین بالا بردن استانداردها در زبان انگلیسی و ریاضیات و اطمینان از اینکه ما باید یکی را انتخاب کنیم” وسعتی که همه جوانان از موسیقی و ورزش، هنر و نمایش لذت ببرند».
“من فکر می کنم باید هر دو با هم باشند.”
رئیس اعتماد میگوید 2. زمان بازبینی سقف ساعات کار معلمان است
رئیس یکی از بزرگترین آکادمیهای کشور پیشنهاد کرده است که محدودیت زمانی تعیینشده «کهنهای» برای معلمان باید بازنگری شود و گفت: «اگر میخواهیم به عنوان یک حرفه دیده شویم، نمیتوانیم به شدت ساعتها را بشماریم».
Becks Boomer-Clark، مدیر اجرایی Lift Schools، گفت که معلمان ژنرال Z به جای “شمارش ساعت” خواهان “انعطاف پذیری، روان بودن، و احساس هدف هستند”.
زمان هدایت شده به تعداد ساعاتی در سال گفته می شود که در طی آن مدیران مدرسه می توانند معلمان را راهنمایی کنند که در محل کار و در دسترس باشند.
دولت محافظهکار در سال 2021 به دنبال حذف این سقف بود، اما یکی از رهبران اتحادیه در آن زمان گفت هر حرکتی “با خشم در این حرفه مواجه خواهد شد”.
داستان کامل اینجا
3. جزئیات طرح تجربه کاری
بریجت فیلیپسون همچنین امروز به حاشیه گفت: تجربه کار دو هفته ای برنامه ریزی شده کارگر برای همه کودکان می تواند در چندین مکان توزیع شود.
حزب متعهد شده است که دو هفته تجربه کار حرفه ای را برای همه دانش آموزان الزامی کند.
اما وزیر آموزش و پرورش گفت: «این به معنای دو هفته در یک حرکت نیست».
«این به معنای فرصتی است که به طیف وسیعی از صنایع و حوزههای مختلف نگاه کنیم، زیرا اغلب کودکانی که تجربه کاری میگیرند، کارآموزی میگیرند به خاطر ارتباطات خانوادگیشان است یا کسی را میشناسند.
ما باید این را تغییر دهیم، اما همچنین فرصتی برای جوانان برای امتحان کردن چیزها و فقط فکر کردن، در واقع برای من نیست.
میدانید، گاهی اوقات ما باید تلاش کنیم و شکست بخوریم، بنابراین اطمینان از اینکه طیف وسیعی از فرصتها در آنجا وجود دارد، و تنها به این که چه کسی را میشناسید و کجا زندگی میکنید، بستگی ندارد، کاملاً حیاتی است.»
4. کارنامه جدید «باید توسط DfE طراحی شود»
هفته مدارس هفته گذشته نشان داد که اتحادیههای آموزشی ناراضی هستند.
و جانی اوتلی، مدیر اجرایی آکادمی اتحاد آموزش، امروز گفت که “باید توسط وزارت آموزش طراحی شود” زیرا باید “جایگزینی برای معیارهای عملکرد مدرسه” باشد.
او به یک مؤسسه سیاست آموزشی گفت: «این توسط Ofsted طراحی نشده است. این بخشی از یک بازرسی Ofsted است و من فکر می کنم که ما باید در مورد آن کاملاً شفاف باشیم.
و ما میتوانیم از ممیزی سالانه مدرسه برای حذف و مقابله با فاجعهآمیزترین نمونههای خارج از نورد استفاده کنیم و کودکان را به EHE [آموزش خانگی انتخاباتی] تشویق کنیم.»
5. قهرمان فرصت می گوید به معلمان «بی حوصله» کمک کنید
سارا اسمیت، یکی از قهرمانان ماموریت ملی حزب کارگر برای “ماموریت فرصت” خود، گفت که این بخش باید در مورد مقابله با چالش های آینده “با دید باز” باشد زیرا “هیچ پاسخ ساده ای وجود ندارد”.
او پیشنهاد کرد که نسل بعدی “در طول زندگی خود به دنبال مشاغل مختلف خواهند بود زیرا اکنون این همان چیزی است که آنها انتظار دارند”.
اسمیت در یکی از حاشیههای EPI گفت: «بنابراین در واقع فرصتهایی وجود دارد که میتوانید داشته باشید، اگر آموزش وجود داشته باشد، میتوانید در یک موضوع متخصص شوید و سپس در آینده اگر کمی شروع به دریافت کنید. کمی بی حوصله – به جای اینکه مجبور باشید این بخش را ترک کنید – این فرصت را دارید که بتوانید به تخصص دیگری بروید.”
6. رویکرد «کل سیستم» به شمول
وزیر مدارس کاترین مک کینل گفت
بهبود شمول، تخصص و آموزش در مدارس معمولی یک “رویکرد کل سیستم، کل جامعه را در بر خواهد گرفت”.
دولت معتقد بود که بیشتر کودکان باید در مدارس عادی با “محیط فراگیر” آموزش ببینند.
او به یک nurtureuk گفت: «من میتوانم در مورد تمام جنبههای مختلف کاری که روی آن کار میکنیم صحبت کنم، اما شما از اعلامیهای که قبلاً در مورد ارزیابی و بررسی برنامه درسی دادهایم، خواهید دید. همکاری در برنامه ریزی مکان، تغییرات در Ofsted – همه اینها برای ایجاد سیستم های آموزشی فراگیر و پشتیبانی در مدارس معمولی است.
حزب کارگر هنوز برنامه گسترده تری برای کودکان مبتلا به SEND ارائه نکرده است، اما بریجت فیلیپسون، وزیر آموزش و پرورش دیروز به اصلاحات گسترده تر اشاره کرد.
منبع: schoolsweek