به روزرسانی

    آخرین اخبار خلاقانه را در مورد هنر و طراحی دریافت کنید.

    پست های اخیر

    حرکت کندتر دست‌ها، خطر زمین خوردن رو برای سالمندان بیشتر می‌کنه

    مرداد 7, 1404

    سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) انژکتور خودکار «بنلیستا» رو برای بچه‌های مبتلا به نفریت لوپوس فعال تایید کرد

    تیر 14, 1404

    ifit راه های بیشتری برای تمرین اضافه می کند ، Club Pilates و محتوای Yogasix را به سکوی خود می آورد

    خرداد 18, 1404

    Subscribe to Updates

    Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.

    What's Hot

    حرکت کندتر دست‌ها، خطر زمین خوردن رو برای سالمندان بیشتر می‌کنه

    مرداد 7, 1404

    سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) انژکتور خودکار «بنلیستا» رو برای بچه‌های مبتلا به نفریت لوپوس فعال تایید کرد

    تیر 14, 1404

    ifit راه های بیشتری برای تمرین اضافه می کند ، Club Pilates و محتوای Yogasix را به سکوی خود می آورد

    خرداد 18, 1404
    فیس بوک توییتر اینستاگرام
    ملایم نیوز
    • صفحه اصلی
    • آموزش
    • اخبار حوادث
    • پزشکی
    • محیط زیست
    فیس بوک توییتر اینستاگرام
    ملایم نیوز
    شما در:صفحه اصلی»آموزش»پروژه EEF برای بررسی اینکه آیا کار انعطاف پذیر باعث افزایش ماندگاری می شود یا خیر
    آموزش

    پروژه EEF برای بررسی اینکه آیا کار انعطاف پذیر باعث افزایش ماندگاری می شود یا خیر

    ngen214tleتوسط ngen214tleآذر 3, 1403بدون دیدگاه4 دقیقه خواندن
    فیس بوک توییتر پینترست لینکدین تامبلر پست الکترونیک
    اشتراک گذاری
    فیس بوک توییتر پینترست واتس اپ پست الکترونیک

    محققان بررسی خواهند کرد که آیا طرح‌های کاری انعطاف‌پذیر مانند برنامه‌ریزی، آماده‌سازی، و زمان ارزیابی نه روزه و خارج از محل می‌تواند حفظ معلم را افزایش دهد یا خیر.

    بنیاد موقوفه آموزش و پرورش که با کمک مالی دولتی برای بررسی “آنچه در آموزش و پرورش کار می کند” راه اندازی شد، امروز اعلام کرد که سه پروژه را برای یافتن راه حل هایی برای مشکلات استخدام و حفظ این بخش تامین مالی می کند.

    یک طرح تحت رهبری مؤسسه جاه طلبی بررسی خواهد کرد که آیا کار جدید 9 روزه 17 مدرسه ای Dixon Academies Trust برای معلمان منجر به افزایش ماندگاری کارکنان می شود یا خیر.

    محققان مؤسسه آموزش کالج دانشگاهی لندن (IOE) و کالج آموزشی منشور، تأثیر آن را بر ماندگاری زمانی که مدارس تشویق می کنند معلمان از زمان PPA خارج از محل برای پروژه دوم حذف کنند، بررسی خواهند کرد.

    EEF گفت که این پروژه ها همچنین به تأثیر و پیامدهای این طرح ها برای جوانان می پردازد.

    و Teacher Tapp از برنامه نظرسنجی خود برای یافتن استراتژی هایی برای جذب معلمان به مدارسی با سطوح بالای آسیب های اجتماعی-اقتصادی استفاده خواهد کرد، پروژه سوم.

    امیلی یومانس، یکی از مدیران اجرایی EEF، گفت: «تا زمانی که رویکردهای مستحکمی برای رسیدگی به استخدام و حفظ بر اساس شواهد نداشته باشیم، همچنان شاهد خروج معلمان بزرگ از حرفه و رنج تحصیل جوانان در نتیجه آن خواهیم بود.

    این پروژه‌های هیجان‌انگیز باید به ما کمک کنند تا تصویری بسیار بهتر از اهمیت کار انعطاف‌پذیر برای نیروی کار آموزشی با انگیزه و حمایت شده که احتمال بیشتری برای ماندن در این حرفه دارند، ایجاد کنیم.

    EEF کل هزینه های این سه طرح را حدود 800000 پوند تخمین زد.

    هدف پروژه‌ها یافتن راه‌حل‌هایی برای بحران استخدام و نگهداری است
    آخرین داده‌های DfE نشان می‌دهد که تقریباً یک سوم معلمان این حرفه را ظرف پنج سال ترک می‌کنند، در حالی که نیروی کار تنها 259 معلم تمام وقت در سال گذشته افزایش یافته است زیرا تعداد ترک‌کنندگان تقریباً با تعداد وصالان برابری می‌کند.

    بنیاد ملی تحقیقات آموزشی اخیراً پیش‌بینی کرده بود که دولت برای ماه سپتامبر مجدداً هدف جذب معلم را از دست خواهد داد – یازدهمین بار در 12 سال گذشته.

    دولت جدید متعهد شده است که 6500 معلم جدید متخصص را استخدام کند، اما زمانبندی برای دستیابی به این هدف تعیین نکرده است. سال گذشته 13000 معلم کمتر از میزان مورد نیاز جذب شدند.

    EEF گفت که مرحله اول پروژه Dixons شامل مصاحبه با رهبران و معلمان برای سنجش مزایا و چالش های اجرای یک کار 9 روزه در دو هفته خواهد بود. این “مرحله محدوده” در بهار 2025، قبل از “مرحله ارزیابی تاثیر” به پایان خواهد رسید.

    نگرانی در مورد “کاهش ثبات”
    سال گذشته، یک بررسی شواهد EEF کار انعطاف پذیر را به عنوان راه حلی ممکن برای جذب و حفظ معلمان معرفی کرد.

    اما همچنین شواهدی «ادراکی» از رهبران وجود داشت که نشان می‌داد این استراتژی هزینه‌ها را افزایش می‌دهد و می‌تواند تأثیرات منفی بر دانش‌آموزان «در نتیجه کاهش ثبات تدریس» داشته باشد.

    استراتژی استخدام و حفظ DfE در سال 2019 متعهد شد که به “تغییر رویکردها برای کار انعطاف پذیر در مدارس” کمک کند.

    مطالعه تحت رهبری معلم تپ از نمونه بزرگی از معلمان و مدیران می خواهد که انتخاب هایی را که بر اساس طیف وسیعی از فرصت های شغلی انجام می دهند، ثبت کنند.

    پاسخ‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کند و «از روش‌شناسی نوآورانه» برای تخمین ارزشی که معلمان برای مزایای شغلی خاص قائل هستند، با گزارش ارزیابی که در بهار سال آینده منتشر می‌شود، استفاده می‌کند.

    فاز محدوده پروژه PPA در تابستان 2025 تکمیل خواهد شد.

    PPA معلمان باید حداقل 10 درصد از زمان تدریس برنامه زمانی آنها باشد.

    اکثر آنها این کار را در مدرسه انجام می دهند، اما EEF می گوید PPA خارج از سایت “اغلب یکی از ساده ترین راه ها برای مدارس برای ایجاد محیط کاری حمایتی تر برای معلمان است”.

    هیلاری اسپنسر، مدیر عامل موسسه Ambition، گفت: “ما امیدواریم که این بتواند کمک بزرگی به جذب و حفظ معلمان در مدارس سراسر کشور کند.”

    منبع: schoolsweek

    ngen214tle

    پست های مرتبط*

    حرکت کندتر دست‌ها، خطر زمین خوردن رو برای سالمندان بیشتر می‌کنه

    توسط ngen214tleمرداد 7, 1404

    سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) انژکتور خودکار «بنلیستا» رو برای بچه‌های مبتلا به نفریت لوپوس فعال تایید کرد

    توسط ngen214tleتیر 14, 1404

    ifit راه های بیشتری برای تمرین اضافه می کند ، Club Pilates و محتوای Yogasix را به سکوی خود می آورد

    توسط مدیر سایتخرداد 18, 1404

    ویزا برنامه Cash App Racing Bulls (VCARB) فرمول یک ™ تیم مسابقه اتومبیلرانی را با مهندسی Neural Concept AI تسریع می کند

    توسط مدیر سایتخرداد 17, 1404
    یک نظر اضافه کنید

    پاسخ دهید لغو پاسخ

    عنوان بالا و اینتر را برای جستجو فشار دهید. برای لغو، Esc را فشار دهید.