بیمه بلو شیلد کالیفرنیا مثل همیشه، سخت در تلاش است تا از سلامت و مراقبت از تمام اعضای خود اطمینان حاصل کند. برای کسب اطلاعات در مورد منابع “دفتر خدمات اضطراری کالیفرنیا”، لطفاً به سایت CALOES مراجعه کنید. برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به آتشسوزی، به سایت CalFire سر بزنید.
برای دریافت کمک هزینه به دلیل آسیب به خانهتان یا سایر هزینههای ضروری و نیازهای جدی ناشی از آتشسوزیهای جنوب کالیفرنیا، به “آژانس مدیریت بحران فدرال” (FEMA) یا سایت DisasterAssistance.gov مراجعه کنید تا در زمینه درخواست کمک بحران از FEMA راهنمایی شوید.
نحوه دسترسی به خدمات مورد نیاز به عنوان عضو بلو شیلد کالیفرنیا:
داروها:
-
اگر از خدمات دارویی بلو شیلد کالیفرنیا استفاده میکنید، در صورت دستور تخلیه اجباری، به اعضایی که از مزایای دارویی برخوردار هستند، اجازه میدهیم تا داروهای تجویزی خود را بلافاصله دوباره تهیه کنند – حتی اگر زمان پر کردن مجدد دارو نرسیده باشد. برای اطلاعات بیشتر با داروخانه (یا زنجیره داروخانههای خردهفروشی) خود تماس بگیرید یا با شماره روی کارت عضویت بلو شیلد خود تماس بگیرید.
-
برای اعضای Medicare: در صورت دستور تخلیه اجباری، به اعضایی که از مزایای دارویی برخوردار هستند، اجازه میدهیم تا داروهای تجویزی خود را بلافاصله دوباره تهیه کنند – حتی اگر زمان پر کردن مجدد دارو نرسیده باشد. برای اطلاعات بیشتر با داروخانه (یا زنجیره داروخانههای خردهفروشی) خود تماس بگیرید یا با شماره روی کارت عضویت بلو شیلد خود تماس بگیرید.
مدیریت مراقبت:
-
آیا در یک برنامه مدیریت مراقبت و بیماری ثبت نام کردهاید؟ اگر نیاز به تخلیه دارید، با مدیر پرونده خود تماس بگیرید یا با شماره روی کارت عضویت بلو شیلد خود تماس بگیرید تا مطمئن شوید که مراقبت شما قطع نمیشود.
مراقبت مجازی:
-
مراقبت مجازی در هر زمان و هر مکان در دسترس است و در اکثر طرحهای بلو شیلد گنجانده شده است.
-
Teladoc شما را از طریق تلفن یا ویدیو با یک پزشک مرتبط میکند و ۲۴ ساعته در دسترس است. با شماره 1-800-TELADOC (800-835-2362) تماس بگیرید.
-
NurseHelp 24/7SM در هر زمان توصیههای یک پرستار ثبت شده را ارائه میدهد. با شماره (877) 304-0504 (TTY: 711) تماس بگیرید.
-
لطفاً به blueshieldca.com مراجعه کنید و وارد حساب آنلاین خود شوید تا جزئیات طرح خود را مشاهده کنید.
-
-
مراقبت مجازی با Virtual Blue:
-
اعضای Virtual Blue به مراقبتهای فوری مجازی، مراقبتهای اولیه و مراقبتهای تخصصی، از جمله دسترسی به ارائه دهندگان سلامت روان، دسترسی دارند. برای دسترسی به خدمات، وارد حساب آنلاین خود در blueshieldca.com شوید و روی “رزرو ویزیت” کلیک کنید.
-
همچنین میتوانید از طریق برنامه تلفن همراه Blue Shield به مراقبت مجازی دسترسی داشته باشید. برای دانلود، به bsca.com/mobile مراجعه کنید.
-
برای کمک، با شماره کمک پزشکی (844) 560-6649 (TTY: 711)، ۲۴ ساعته و هفت روز هفته تماس بگیرید.
-
سلامت روان:
-
اگر از مزایای سلامت روان برخوردار هستید، میتوانید از طریق مدیر خدمات سلامت روان (MHSA) بلو شیلد به منابعی مانند مشاوره دسترسی داشته باشید. برای کمک، با خط تلفن (800) 327-7451 (TTY: 711)، ۲۴ ساعته و هفت روز هفته تماس بگیرید.
-
برای اعضای Medicare: اگر از مزایای سلامت روان برخوردار هستید، میتوانید از طریق مدیر خدمات سلامت روان (MHSA) بلو شیلد به منابعی مانند مشاوره دسترسی داشته باشید. برای کمک، با شماره (800) 985-2398 (TTY: 711)، دوشنبه تا جمعه، از ساعت 8:00 صبح تا 5:00 بعد از ظهر به وقت PST تماس بگیرید.
-
برای اعضای طرحهای ویژه مضاعف مزیت Medicare (DSNP): اگر از مزایای سلامت روان برخوردار هستید، میتوانید با تماس با مدیریت مراقبت بلو شیلد به شماره (888) 548-5765 (TTY: 711)، دوشنبه تا جمعه، از ساعت 8:00 صبح تا 6:00 بعد از ظهر به وقت PST، به منابعی مانند مشاوره دسترسی داشته باشید.
-
برای اعضای خدمات اداری (ASO): اگر از مزایای سلامت روان برخوردار هستید، میتوانید با تماس با شماره تلفن روی کارت عضویت بلو شیلد خود به منابعی مانند مشاوره دسترسی داشته باشید.
طرحهای بینایی:
-
اعضای طرح بینایی در منطقه آسیبدیده میتوانند لنز یا فریمهای جایگزین دریافت کنند. در صورت نیاز، میتوانید از ارائه دهندگان خارج از شبکه با هزینههای داخل شبکه استفاده کنید. برای کمک، با شماره (877) 601-9083 (TTY: 711) دوشنبه تا شنبه از ساعت 5:00 صبح تا 8:00 شب به وقت PST و یکشنبه از ساعت 8:00 صبح تا 5:00 بعد از ظهر به وقت PST تماس بگیرید.
-
برای اعضای Medicare: اعضای طرح بینایی در منطقه آسیبدیده میتوانند لنز یا فریمهای جایگزین دریافت کنند. در صورت نیاز، میتوانید از ارائه دهندگان خارج از شبکه با هزینههای داخل شبکه استفاده کنید. برای کمک، با شماره (855) 492-9028 (TTY: 711)، دوشنبه تا شنبه، از ساعت 8:00 صبح تا 8:00 شب به وقت PST تماس بگیرید.
جابجایی:
-
اگر مجبور به ترک محل سکونت خود شدهاید، در صورت نیاز میتوانید تجهیزات و لوازم پزشکی را جایگزین کنید. لطفاً برای کمک به جایگزینی تجهیزات و لوازم با تامین کننده تجهیزات پزشکی بادوام (DME) خود تماس بگیرید. اگر ارائه دهندگان داخل شبکه در دسترس نباشند، میتوانید از طریق یک ارائه دهنده خارج از شبکه با سطوح مزایای داخل شبکه مراقبت دریافت کنید.
دسترسی به کارتهای عضویت:
-
کارت عضویت بلو شیلد خود را گم کردهاید؟ میتوانید با ورود به حساب آنلاین خود و کلیک روی “کارت عضویت” آن را به صورت آنلاین مشاهده کنید. همچنین میتوانید از طریق برنامه Blue Shield به کارت عضویت دیجیتال خود دسترسی داشته باشید. فقط وارد شوید و “کارت عضویت” را انتخاب کنید.
منبع:news.blueshieldca