[ad_1]
LOS ANGELES-(Business Wire / Newswire کره)-Xsolla ، یک رهبر جهانی در تجارت بازی های ویدیویی ، خوشحال است که از کسب لودو ، سکویی که برای هدایت مشارکت جامعه از طریق جستجوی اجتماعی بدون کد طراحی شده است ، اعلام می کند. این دستیابی استراتژیک ، فناوری نوآورانه Ludo را به نمونه کارها Xsolla می رساند و ابزارهای جستجوی آن را با فروشگاه وب Xsolla و سایر راه حل های پاداش Xsolla ترکیب می کند تا به توسعه دهندگان در سراسر جهان کمک کند تا تعامل بازیکنان ، حفظ رانندگی و باز کردن فرصت های جدید کسب درآمد را فراتر از مدل فروشگاه برنامه سنتی قرار دهند. به عنوان ارائه دهنده شماره 1 فروشگاه وب در صنعت بازی های ویدیویی ، با راه اندازی بیش از 500 فروشگاه وب ، Xsolla و Ludo تجربه بازیکنان تلفن همراه را برای توسعه دهندگان بازی به سطح بعدی می برند.
ادغام لودو با مراکز Xsolla در ترکیب جستجوی جامعه در اکوسیستم Xsolla ، به توسعه دهندگان یک روش ساده و داخلی برای ایجاد تعامل از طریق تجربیات اجتماعی بازی می دهد. این تخصص لودو را در فعال سازی پخش کننده با زیرساخت های تجاری قوی Xsolla ایجاد می کند و یک مسیر یکپارچه از گیم پلی به خریدهای مبتنی بر وب و تبدیل مشارکت جامعه به رفتار درآمد ایجاد می کند.
زمان بندی قابل توجه است. انعطاف پذیری پلتفرم جدید به توسعه دهندگان تلفن همراه در ایالات متحده اجازه می دهد تا مستقیماً از بازی های خود به فروشگاه های وب خود ارتقاء و پیوند دهند و دسترسی یکپارچه تر به تجربیات خرید خارجی را باز کنند. این تغییر به این معنی است که اکنون توسعه دهندگان می توانند:
· بازیکنان را مستقیماً از بازی های موبایل به فروشگاه های وب وصل کنید
· دسترسی اول موبایل را به روشهای پرداخت جایگزین ارائه دهید
· دسترسی از طریق قیمت گذاری موضعی و توزیع منطقه ای را گسترش دهید
· دسترسی به یک ضربه به SKU ، بسته های خاص یا تبلیغات را فعال کنید
· پیشنهادات مبتنی بر وب را به لحظات درون بازی و رفتار بازیکن سفارشی کنید
با وجود این قابلیت ها همراه با ابزارهای جستجوی جامعه محور Ludo ، توسعه دهندگان می توانند حلقه های تعامل کامل دایره ای ایجاد کنند که باعث افزایش درآمدزایی ، وفاداری می شود و بدون اضافه کردن توسعه سربار ، پایه بازیکن خود را رشد می دهد.
کریس هویش ، مدیر ارشد استراتژی در Xsolla گفت: “استقبال از لودو به خانواده Xsolla ، فشار ما را تقویت می کند تا به توسعه دهندگان بازی های تلفن همراه ابزارهای نوآورانه و نوآورانه ای بدهد.” “با یک اکوسیستم گسترده Xsolla Rewards Rewards ، ما در حال اضافه کردن ویژگی های وفاداری و تلاش هستیم که تعامل بازیکن را به رشد پایدار برای بازی ها و جوامع آنها تبدیل می کند. ادغام به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا از بازی های پویا استفاده کنند که به بازیکنان برای خریدهای بازی ، مشارکت اجتماعی و اقدامات اجتماعی مانند پیوستن به یک کانال Discord یا جذابیت در شبکه های جدید تبدیل می شود. منابع توسعه اضافی یا بارهای توسعه دهندگان بازی. “
رنه روسو ، بنیانگذار و مدیرعامل لودو گفت: “وفاداری بازیکن لحظه ای یا حتی قبل از شروع بازی شکل می گیرد ؛ یک سیستم جستجوی پویا هر روز را به خود جلب می کند و تعامل زودگذر را به یک جامعه پایدار و در حال رشد تبدیل می کند.”
آنی راردون ، بنیانگذار و مدیرعامل Ludo گفت: “با افزودن تلاش ها و پاداش های پیشرفته جامعه در هنگام پرداخت ، توسعه دهندگان می توانند جوامع خود را پرورش دهند ، نرخ تبدیل را بالا ببرند و از حاشیه ها محافظت کنند.” “Xsolla در خط مقدم تجارت بازی باقی مانده است ، و ما از این تیم هیجان زده ایم-ترکیب تجربیات غنی از بازی با رشد پایدار و بازیکن محور برای هدایت کاربر و فرصت های درآمد افزایشی برای بازی های سراسر جهان.”
در ماه های آینده ، Xsolla ادامه ابزارها و ادغام های ساخته شده بر روی قابلیت های Ludo ، ساده سازی اجرای و ارائه بینش های عملی و مبتنی بر توسعه دهندگان را ادامه خواهد داد. هدف این است که به توسعه دهندگان در هر اندازه توانایی رشد بازی های خود ، افزایش ارزش بازیکن طول عمر و ایجاد جوامع پر جنب و جوش و درگیر در اختیار داشته باشیم.
برای کسب اطلاعات بیشتر یا شروع ادغام Ludo ، لطفاً به: xsolla.pro/ludo مراجعه کنید
درباره Xsolla
Xsolla یک شرکت پیشرو جهانی تجارت ویدیویی با مجموعه ای از ابزارها و خدمات قوی و قدرتمند است که به طور خاص برای صنعت طراحی شده است. از زمان تأسیس در سال 2005 ، Xsolla به هزاران توسعه دهنده بازی و ناشران در همه اندازه کمک کرده است ، بازار ، راه اندازی و کسب درآمد از بازی های خود در سطح جهانی و در چندین سیستم عامل. مأموریت Xsolla به عنوان یک رهبر نوآورانه در تجارت بازی ، حل پیچیدگی های ذاتی توزیع جهانی ، بازاریابی و کسب درآمد برای کمک به شرکای ما برای دستیابی به جغرافیای بیشتر ، ایجاد درآمد بیشتر و ایجاد روابط با گیمرها در سراسر جهان است. دفتر مرکزی و گنجانیده شده در لس آنجلس ، کالیفرنیا ، با دفاتر در لندن ، برلین ، سئول ، پکن ، کوالالامپور ، رالی ، توکیو ، مونترال و شهرها در سراسر جهان.
برای اطلاعات بیشتر ، به xsolla.com مراجعه کنید
مشاهده نسخه منبع در businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/2025050807800/en/
وب سایت: https://xsolla.com/
[ad_2]
لینک منبع