[ad_1]
سئول- (Newswire)-شرکت پلت فرم گردشگری پزشکی Global ، آموزشی ویبولیتین Widicam (مدیرعامل Um Hee-Chan) در سی امین اعلام کرد که با سبک بازاریابی K-Beauty 82 (مدیرعامل کیم RI) به یک توافق نامه تجاری استراتژیک (MOU) وارد می شود و شروع به هدف قرار دادن بازار جهانی بهداشت و زیبایی در مرکز ژاپن خواهد کرد.
سبک 82 مدیرعامل کیم ام هی -چان ، مدیرعامل سبک 82 از سمت چپ
از طریق این توافق نامه تجاری ، این دو شرکت △ k-Medical و K-Beauty محتوای همگرایی △ راهنمایی در مورد قالب گیری و درمان پوستی برای ژاپنی ها هستند-ارتقاء مشترک خدمات پزشکی ویژه مانند ایمونوتراپی Inkt و درمان مبتنی بر متوسط-تأسیس بیماران مرتبط با هماهنگ کننده محلی-بازاریابی و بستر مشترک. این شرکت قصد دارد از طریق پیوند هم افزایی ایجاد کند.
سبک 82 دارای قابلیت های بازاریابی محتوای زیبایی در ژاپن است و همچنان به معرفی مطالب مختلف پزشکی موج کره مانند جراحی پلاستیک ، پوست و مراقبت از زیبایی به بازار ژاپن ادامه داده است. به طور خاص ، از شبکه های تأثیرگذار و کانال های رسانه ای ژاپن استفاده می کند تا خدمات پزشکی با کیفیت بالا را با هدف قرار دادن مشتریان زن با درآمد بالا به بازار عرضه کند.
در همین حال ، Widicul در حال کار با یک بستر گردشگری پزشکی “Yeppo” در جذب بیماران خارجی VIP است. این شرکت بر خلاف سکوهای موجود با محوریت جستجوی بیمارستان با جهت جستجو ، تمام خدمات -در یک نفره مانند تطبیق هماهنگ کننده محلی ، توصیه بیمارستان ، رزرو و پرداخت را ارائه می دهد.
این دو شرکت قصد دارند با انجام مشترک تطبیق بیمار مبتلا به بیمار ، محتوای مجتمع پزشکی+زیبایی و کمپین های محلی و آفلاین ، مدل های تجاری متمایز گردشگری پزشکی را ایجاد کنند.
UM Discu ، مدیرعامل Widicam ، گفت: “Widicult در حال طراحی ساختاری است که بیمارستان ، هماهنگ کننده بیمار را به صورت ارگانیک متصل می کند ، نه یک لیست بیمارستان ساده ، و” تجربه گرا “را به K- پزشکی اضافه می کند.
مدیرعامل سبک 82 کیم رو -ری گفت: “همکاری با فناوری پیشرفته پلت فرم و شبکه بیمارستان فرصتی برای افزایش بازاریابی زیبایی و بهداشتی برای مشتریان ژاپنی خواهد بود.”
مقدمه گسترده
Witdical یک شرکت پلت فرم گردشگری پزشکی ممتاز است که در جذب بیماران خارجی تخصص دارد. متمایز با خدمات موجود با محوریت جستجوی بیمارستان ، یک توصیه ، رزرو ، پرداخت ، پرداخت و مدیریت پیگیری را بر اساس هماهنگ کننده اختصاصی مطابق با ملیت مشتری ارائه می دهد. به طور خاص ، این شرکت یک سکوی با رنگ زیبایی “Yeppo” مانند قالب ، پوست و دندانپزشکی را اداره می کند و خدمات پزشکی سفارشی پیشرفته را برای بیماران خارجی با درآمد بالا ارائه می دهد. این شرکت با همکاری بیمارستانهای کوچک و متوسط در کره ، بیماران جهانی را به جای بازاریابی با تمرکز بر روی بیمارستانهای با استعداد و نه بازاریابی ، و این نشان می دهد که استانداردهای جدیدی برای گردشگری پزشکی است.
وب سایت: https://withdical.com/
این بیانیه مطبوعاتی استپسر) این خبری است که از طریق سرویس سیم خبری نوشته و توزیع شده است.
[ad_2]
لینک منبع